Dacă nu ai auzit încă de noul device Market-r, poţi afla mai multe direct de pe pagina de prezentare. Iar dacă te întrebi cum ţi-ar putea ajuta afacerea, iată mai jos cel puţin 10 motive să-l incluzi în business-ul tău:
1. Îţi aliniază business-ul la tendinţele actuale ale tehnologiei. De ce este important să fim în pas cu evoluţia tehnologică? Pentru că progresul digital atrage clienţii şi, implicit, îi fidelizează. Vrem acces rapid şi uşor la informaţii.
2. Este smart. Market-r include o mulţime de funcţii, fiecare cu specificitatea ei, împreună construind un promoter digital, pe care toată lumea îl vrea la raft.
3. Valorizează timpul. Spre deosebire de un promoter uman, Market-r nu are limite de funcţionare, nu are nevoie de pauze, iar conţinutul poate fi programat oricând (de la distanţă!).
4. Atrage noi profiluri de clienţi. Tot spre deosebire de promoterul uman, un promoter digital are avantajul de a atrage şi tinerii, o categorie de public mai interesată de tehnologie.
5. Creşte vânzările. Atunci când un posibil cumpărător interacţionează cu conţinutul rulat pe Market-r şi află informaţii extra comparativ cu ce există deja pe etichete, sunt şanse mai mari să achiziţioneze un produs sau ceva corelat acestui produs.
6. Este versatil. Market-r poate fi mai mult decât un promoter digital, poate crea experienţe noi prin funcţia de interacţiune, poate colecta date (datorită inteligenţei artificial cu care este dotat), poate actualiza permanent profilul de client.
7. Este unic. Creat de la zero de echipa Itotem Digital Signage, dispozitivul poate fi personalizat atât în privinţa conţinutului, cât şi al designului. Alege ce ţi se potriveşte ca să atingi scopul dorit! Te aşteptăm în showroom pentru o discuţie mai complexă!
8. Este intuitiv. Odată ce captează atenţia clientului, dispozitivul este uşor de accesat. Dă startul unei experienţe ce va deveni, în mod sigur, memorabilă!
9. Este interactiv. Nimic nu poate fi mai atrăgător pentru un client decât un joc interactiv cu premii! Ei bine, Market-r poate face şi asta!
10. Este imposibil de trecut cu vederea! Market-r poate lansa un clip audio personalizat, separat de orice se întâmplă pe ecran. Atunci când, de exemplu, detectează persoane, fie cu camera video, fie cu senzorul de proximitate, un simplu „Hey! Ce faci?“ captează imediat atenția trecătorilor.