Dacă personalizarea este una dintre preocupările principale actuale ale business-urilor, semnalizarea digitală interactivă este cheia acestui prezent.
Interacțiunea implementată în digital signage este, în mod cert, unul dintre cele mai productive și mai provocatoare instrumente de marketing. Atitudinea corectă pentru noile tendințe din digital signage constă în pregătirea pentru un tip de experiență complet customizată.
Clasicul digital signage redă conținut promoțional, reclame și informații pe care publicul le vizualizează preț de câteva secunde (sau mai puțin), după care trece mai departe. Însă, când intervine procesul de interacțiune, strategia de marketing se reînnoiește automat.
1. Afișajele digitale interactive oferă utilizatorilor o „experiență personalizată“ prin faptul că ei sunt cei care „preiau“ controlul conținutului, a ceea ce văd și cum văd pe ecran. Interacțiunea are valoare educațională – informațiile accesate sunt aprofundate, se livrează feedback instant -, dar are și scopul de a diversifica experiența cu scopul creării unor momente de surpriză și delectare.
2. Semnalizarea interactivă oferă posibilitatea creării unor mesaje publicitare dinamice, folosind conținut inteligent, atrăgător și distractiv în același timp. Faptul acesta duce la o implicare subînțeleasă a publicului în relația cu brand-ul accesat, formarea unui context, a unei experiențe unice, care rezistă în timp ca amintire.
3. Interacțiunea în digital signage reevaluează identitatea de brand a unei afaceri, în sensul de refresh și update, dându-i unicitate, o notă distinctivă. Conținutul va deveni ieșit din tipar printr-un brainstorming inspirat al echipei de marketing, atât timp cât va fi conceput din perspectiva interacțiunii.
Îți dorești să integrezi soluțiile de digital signage în afacerea ta sau să incluzi interacțiunea în semnalizarea digitală? Un consilier pasionat, specializat în dezvoltarea de software și hardware custom va schița varianta potrivită bussiness-ului tău.
Foto: www.freepik.com