Scroll to top

5 întrebări esenţiale despre digital signage


Digital Signage

Ce înseamnă digital signage? La ce se referă versatilitatea acestei tehnologii? – deşi par întrebări simple, uneori primesc răspunsuri confuze. Să le luăm pe rând:

Ce înseamnă digital signage?
Digital signage nu se referă în nici un caz la semnătura digitală – aşa cum mulţi fac confuzia când aud aceste cuvinte – şi nici la nişte televizoare pe care rulează diverse imagini. Digital signage, numit şi semnalizare digitală sau semnalizare electronică se referă, în termeni generali, la un panou/ display digital (ecran digital), care prezintă privitorilor/ oamenilor care trec în zonă, un conţinut luminos, conectat digital.

Ce înseamnă panouri digitale?
Aceste panouri pot lua forma unor ecrane LED, proiecții sau monitoare LCD care prezintă videoclipuri, indicații, pagini web, meniuri, materiale promoționale, imagini și orice alt conţinut media pe care advertiserul dorește să îl facă public.

Ce înseamnă „digital signage este extrem de versatil“?
Ideea de versatilitate, raportată la soluţiile de digital signage, se referă atât la conţinut, cât şi la spaţiile în care pot fi integrate. Nu, display-urile digitale nu rulează doar reclame şi nu, nu se limitează doar la mall-uri. Semnalizarea digitală poate fi integrată în şcoli, licee, universităţi, spitale, muzee, farmacii, bănci, corporaţii, stadioane, practice în orice spaţiu care găzduieşte frecvent vizitatori sau pe unde trec oameni.

Ce înseamnă „digital signage este noul marketing digital“?
Soluţiile de digital signage reevaluează practic relaţia cu consumatorii; livrând conţinut diversificat şi din ce în ce mai personalizat, interacţiunea cu acest tip de afişaj îmbogăţeşte şi dă valoare timpului privitorului. Prin digital signage se pot comunica mesaje (de la schimbările de program într-un magazin, până la reguli de urmat într-un context pandemic), se pot da indicaţii (de orientare în spaţiu, de exemplu), se pot promova produse şi prezenta oferte, se pot afişa programe şi informaţii educaţionale şi, nu în cele din urmă, se poate, printr-un conţinut amuzant, redefini timpul de aşteptare într-o instituţie. Desigur, exemplele continuă.

Ce înseamnă „digital signage se adaptează oricărui tip de afacere“?
Pentru a afla mai multe despre digital signage, este esenţial, într-o primă fază, să avem acces la consultaţie specializată şi, de asemenea, pentru a afla într-un mod cât mai realist care sunt variantele potrivite business-ului pe care dorim să îl promovăm. Un consilier pasionat, specializat în dezvoltarea de software și hardware custom va schița soluţia ideală afacerii tale.

Citeşte şi:
3 beneficii majore ale interacţiunii în digital signage
Digital signage: top 5 avantaje
10 exemple de conţinut media pentru reţelele de digital signage

Foto: freepik.com