Montarea display-urilor profesionale în sediile de bănci – unităţi centrale, sucursale sau filiale – este pe un trend ascendent. Comunicarea digitală cu clienţii îşi dovedeşte, pe de o parte, eficienţa, iar pe de altă parte reprezintă un pas strategic în construirea imaginii instituţiei respective.
Despre avantajele implementării soluţiilor de digital signage în bănci, am mai scris. Îmbunătăţirea comunicării cu clienţii şi posibilitatea de a individualiza şi de a externaliza conţinutul sunt doar două beneficii importante, pe care reprezentanţii băncilor le au în vedere atunci când decid să adopte tehnologia digitală. În mod evident, afişajul electronic reprezintă un pas esenţial în relaţia cu clienţii (de exemplu, pot descoperi, prin intermediul video-urilor de prezentare, pachetele bancare, fără a mai fi nevoie să discute cu un consultant; în plus, în timpul petrecut aşteptând programarea la consultant, are ocazia să se relaxeze vizionând spoturi sau mesaje simpatice ori de interes actual – cum ar fi restricţiile impuse de pandemie, măsurile pe care le ia banca pentru a asigura un mediu sigur, igienic etc.). Iată şi alte avantaje ale afişajului electronic:
- oferă unitate de stil în strategia de construire/ modernizare a imaginii unei bănci (atunci când afişajul electronic este prezent atât în sediul central al băncii, cât şi în sucursale şi filiale, percepţia generală este de coerenţă în stil, de susţinere egală a brandului, chiar şi când e vorba de reprezentarea lui la scară mică, aşa cum se întâmplă în cazul sucursalelor şi filialelor);
- atât timp cât într-o sucursală, pe display-uri rulează acelaşi conţinut ca în unitatea centrală a băncii (sau asemănător în cea mai mare parte), şi sucursala va fi percepută drept o instituţie de încredere;
- informarea clienţilor în timp real (atât timp cât conţinutul se poate gestiona remote, el poate fi actualizat/ modificat rapid, în funcţie de noutăţile/ schimbările apărute);
- monitoarele cu afişaj electronic plasate în instituţiile financiare sunt nu doar o sursă de informare, ele ar trebui să asigure, în acelaşi timp, şi entertainment – prin conţinutul variat se consolidează sentimentul de apartenenţă, de comunitate, de loialitate şi încredere a clienţilor în banca lor (există studii care arată că, în băncile în care există display-uri pe care rulează diferite imagini/ mesaje/ informaţii/ video-uri, 87% din clienţi spun că banca lor este de încredere, iar 90% o apreciază drept o instituţie cu experienţă);
- promovarea serviciilor relevante pentru client şi a mesajelor care chiar ar putea face parte din aria lui de interes aduc un plus semnalizării digitale implementate în bănci (inteligenţa artificială va avea un cuvânt major de spus – prin programele de facial recognition, pachetele bancare promovate pe display-uri s-ar putea adapta categoriei de vârstă).
Vrei să afli mai multe despre digital signage – ce presupune, cum se poate adapta afacerii tale, cum ţi-ar putea creşte vânzările sau cum ar putea atrage clienţi noi? Te aşteptăm în showroom-ul iTotem pentru o consultaţie gratuită.
Foto: freepik.com