În contextul actual al epidemiei de coronavirus, este cu atât mai important să rămânem informaţi, dar mai ales să punem în aplicare măsurile pe care trebuie să le luăm pentru a stopa răspândirea virusului. Tehnologia digital signage este o resursă esenţială prin intermediul căreia mesajele-cheie din programul de informare ajung în timp util la public. Acesta, însă, nu este singurul avantaj.
Într-un articol anterior am văzut palierele pe care se concentrează companiile care oferă servicii de digital signage: fie pun la dispoziţie instrumente de comunicare corporativă de la distanţă, fie informează publicul, fie reinventează fizic suportul de servicii, cum este cazul companiei NoviSign, care a dezvoltat o soluţie ce combină tehnologia digital signage cu dispenserele destinate gelului dezinfectant. Bebe Tei este un alt nume de referinţă care a folosit tehnologia digital signage, ca soluţie pentru informarea consumatorilor.
Astfel, în afară de măsurile concrete pe care Compania le-a luat în interiorul unităţilor – modificarea programului, limitarea numărului de persoane, igienizarea zilnică -, Bebe Tei comunică mesajele esenţiale clienţilor, cu atenţionări legate de COVID-19, prin intermediul display-urilor de digital signage, plasate în magazinele din Bucureşti şi Constanţa.

Mesaje de atenţionare COVID-19, într-un magazin Bebe Tei din București
Prin informaţiile furnizate datorită afişajului digital, Compania încurajează şi recomandă păstrarea unei distanţe de cel puţin 1 metru între persoane şi limitarea timpului petrecut în magazine. Poziţionate în puncte accesibile vizual, display-urile oferă clienţilor atât informaţiile atât de necesare în contextul pandemiei, cât şi conţinut privind promoţiile din unităţile Bebe Tei. Alternarea de conţinut este un alt avantaj major al tehnologiei digital signage, iar faptul că poate fi controlat de la distanţă permite actualizarea în timp real a textelor, clipurilor, imaginilor. Proiectul este realizat şi gestionat de iTotem pentru Bebe Tei.
Împreună facem viitorul bine!