Se preconizează că, în următorii 7 ani, piaţa de software folosit în digital signage va depăşi pragul de 25 de miliarde de dolari. Suma acoperă inclusiv soluţiile CMS – sistemele de gestionare a conţinutului, o aplicaţie software care permite utilizatorilor să construiască şi să administreze o pagină web fără a fi nevoie să o codifice de la zero sau să ştie să o codifice; cu un CMS se poate crea, gestiona, modifica şi publica conţinut într-o interfaţă uşor de utilizat.
Raportul privind această creştere a fost publicat de Data Bridge Market Research şi citat de benzinga.com. Data Bridge Market Research este o firmă versatilă de cercetare de piață și consultanță, cu o reţea de peste 5000 de clienţi în întreaga lume. Domeniile pe care le acoperă includ, printre altele, tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor, biotehnologia şi robotica.
Suma preconizată pentru următorii 7 ani, în privinţa investiţiilor în software-urile pentru digital signage, a fost comparată cu o evaluare a pieţei globale în 2021, de aproximativ 7,88 miliarde de dolari. Se apreciază, de asemenea, că cel mai mare sector de creştere din acest deceniu va fi cel al retail-ului, datorită cererii de publicitate digitală şi marketing digital. În acest context, ia amploare afişajul de tip DOOH (digital out-of-home), un tip de advertising care, în perioada recentă, s-a dezvoltat din ce în ce mai mult. Prin publicitatea DOOH (afişaj electronic expus pe ecrane comerciale în spaţii deschise, cu trafic sau cât mai vizibile trecătorilor), se intenţionează atingerea unui public cât mai larg sau ajungerea cât mai uşor a mesajului publicitar la publicul ţintă.
Alți factori includ expansiunea globală pe piețele emergente, împreună cu creșterea tehnologiilor emergente. Cum se alege însă cel mai bun soft pentru o reţea digital signage? Factorul decizional este dat, în principal, de tipul de conţinut care urmează să ruleze. Există o mulţime de opţiuni în privinţa software-urilor pentru afişajele electronice, iar versatilitatea lor continuă să crească. Cu ajutorul unui soft performant, productivitatea şi creativitatea cresc, păstrând în acelaşi timp audienţa informată şi implicată.
Dacă ai o afacere pe care îți dorești să o dezvolți sau să o aliniezi tendințelor din digital signage, ori dacă vrei să afli mai multe despre marketingul digital și cum te-ar putea ajuta, te așteptăm la o discuție liberă în showroom-ul itotem!
Foto: freepik.com