Am intrat în cea mai frumoasă perioadă din an, şi la fel ar trebui să se întâmple şi cu afişajul de pe display-urile digitale. Este momentul să dăm conţinutului media un aer festiv. Iată trei idei:
Mesaje de sărbători plecând de la elemente-simbol
Mesajele tematice marchează cel mai bine o sărbătoare, iar Crăciunul poate fi o sursă de inspiraţie suficient de creativă. Fie că vorbim de display-uri verticale plasate în zona vitrinelor sau de display-uri outdoor fixate stradal, genul acesta de conţinut atrage prin atmosfera pe care o creează. De la integrarea globurilor, a brazilor sau a fulgilor de nea în designul imaginilor, până la gif-uri simpatice cu reni sau moş Crăciun, mesajele prind viaţă prin includerea lor într-un afişaj dinamic, întâmpinând clientul într-un mod plăcut.
Crearea unor felicitări digitale tematice
Display-urile interactive deschid oportunităţi infinite de conţinut sărbătoresc, atât timp cât avem şi softul aferent. Plasate în locuri în care avem de aşteptat – exemplu: în sala de aşteptare a saloanelor de îngrijire sau înfrumuseţare – display-urile interactive reconfigurează timpul şi oferă momente de relaxare (nu ne mai plictisim aşteptând). În momentul în care interacţionăm, avem satisfacţia răspunsului primit (al feedbackului) şi al reacţiei imediat. Imaginaţi-vă posibilitatea de a crea o felicitare digitală prin simpla selectare a unor detalii/ variante (personalizate – în funcţie de persoana căreia i-o trimitem sau în funcţie de propriile gusturi), scriind apoi o adresă de mail şi trimiţând felicitarea creată cu un banal send. Şi toate astea pe un ecran digital interactiv!
Afişarea campaniilor şi a ofertelor de Crăciun
Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizării afişajului digital este capacitatea de a schimba şi programa conţinutul oricând este necesar. Opţiunea este perfectă pentru multe business-uri, dar mai ales pentru restaurante (care au meniuri speciale de Sărbători) şi pentru domeniul retail (unde abundă campaniile de Sărbători). Prin posibilitatea de a gestiona conţinutul, putem acţiona rapid, putem alege momentul publicării şi, în acelaşi timp, rularea simultană în mai multe puncte ale restaurantului/ magazinului (în cazul în care există mai multe puncte de desfăşurare).
Vrei să dai un boost afacerii tale şi să apelezi la soluţiile de digital signage? Te aşteptăm să vorbim mai multe despre acest subiect, în showroom-ul iTotem, şi să stabilim împreună ce anume ţi se potriveşte.
Foto: freepik.com