Fiecare proprietar de restaurant îşi doreşte să obţină un profit semnificativ şi, în acelaşi timp, să satisfacă preferinţele clienţilor. Folosirea display-urilor cu meniuri digitale poate fi un mod prin care atenţia consumatorului este atrasă încă din momentul în care păşeşte în locul respectiv.
Cum foloseşti meniurile digitale pentru a creşte profitul şi vânzările
- imaginile full HD dinamice, clipurile video cu preparate culinare şi un layout aerisit facilitează parcurgerea conţinutului şi ajută interacţiunea vizuală cu conţinutul;
- evidenţierea noutăţilor din meniu printr-un design atrăgător poate captiva atenţia şi reduce, în acelaşi timp, timpul de aşteptare acţionând asupra factorului decizional.
De evitat: nu încărcaţi meniul cu prea multe elemente!
Un meniu prea încărcat din punct de vedere vizual riscă să obosească privirea şi să aibă un efect nefavorabil asupra timpului de aşteptare. Oricine îşi pierde răbdarea când are sub ochi prea multe informaţii. Este bine ca elementele care compun menu board-ul să fie organizate în categorii şi să aibă o distanţă potrivită între ele. Atunci când produsele sunt peste 75, poate fi util sfatul unui consultant în digital signage pentru a stabili numărul de display-uri necesare, dar şi dimensiunea lor.
Acurateţea imaginii: 5 sugestii de bază pentru imagini care îţi lasă gura apă
Pentru că e vorba de display-uri cu meniuri digitale, puteţi rula imagini imagini cu mâncare clare, la rezoluţie full HD. Scopul lor este de a deschide apetitul şi, prin urmare, de a creşte posibilitatea ca produsul să fie cumpărat. Dacă nu aveţi în portofoliu shooting-uri foto profesionale, ar putea fi utile următoarele sugestii:
- Foloseşte un aparat foto digital cu o rezoluţie de peste 7 megapixeli (sau un telefon mobil);
- Fotografiază preparatul în întregime (cu tot cu platou);
- Alege, pentru poză, un fundal alb sau cât mai simplu;
- Asigură-te că ai o sursă bună de lumină;
- Fotografiază preparatul respectiv din mai multe unghiuri.
Cum evidenţiezi anumite produse
Prima, a doua şi ultima imagine care rulează pe un meniu se vor vinde întotdeauna mai bine. Datorită acestui detaliu, asigură-te în privinţa modului în care listezi preparatele culinare pe meniul digital!
Consilierea în digital signage te ajută să creezi meniul digital dorit, adaptat afacerii tale
Când timpul este prea scurt sau pur şi simplu cauţi o soluţie de digital signage pentru meniuri digitale, sfatul unui profesionist în domeniu poate uşura lucrurile. De la design, la configurarea conţinutului şi instalarea softului, meniurile se personalizează în funcţie de cerinţele clientului. După acest pas, este mult mai uşor să se intervină asupra conţinutului – adăugare de imagini şi informaţii noi, editare, programare, controlare de la distanţă.
Sursa: novisign.com
[!] iTotem este reprezentant unic în România al companiei NoviSign Ltd.