Cu cât utilizăm semnalizarea digitală mai creativ şi în moduri mai diferite, cu atât îi credităm mai mult eficienţa. Felul în care este promovat un brand depinde de originalitatea cu care vine fiecare companie, dar şi de dinamica relaţiei cu consumatorii.
Modifică rutina într-un mod pozitiv
O imagine în mişcare are mai multe şanse să atragă atenţia comparativ cu o imagine statică. Prin urmare, ecranele outdoor cu conţinut dinamic şi atrăgător pot schimba rutina unui drum obişnuit, cu care suntem învăţaţi şi de la care nu ridicăm privirea. Însă, când oamenii văd ceva în mişcare, au reflexul imediat de a-şi îndrepta privirea spre punctul respectiv.
Timp câştigat prin semnalizarea digitală
Ne place să fim la curent cu tot ce e nou, să nu pierdem timp căutând informaţii, întrebând. Display-urile amplasate în zona vitrinelor au multe avantaje demonstrate. Actualizarea conţinutului prin urcarea ultimelor modele/ produse din magazinul respectiv nu poate fi decât în avantajul clienţilor. Unii alegem să intrăm în magazine, să socializăm, să întrebăm, alţii vor să aibă acces la informaţie fără a mai întreba personalul privind actualizarea stocului de marfă. De asemenea, dacă s-a reînnoit stocul pentru un produs cu cerere mare, informaţia poate fi urcată pe display-uri.
Identitate de brand
Pentru ca un brand să se impună, este prioritar să aducă un factor de noutate, prin care să se distingă şi să atragă. La fel de important este ca brandul respectiv să fie cât mai prezent şi cât mai activ, nu doar să se alinieze la tendinţele marketingului digital, ci să le şi interpreteze şi adapteze într-o manieră originală. De exemplu: dacă targetul unui magazin sunt adolescenţii, conţinutul se va plia pe această categorie de vârstă şi va fi creat ţinând cont de detalii-cheie: imagini, limbaj, gesturi, comportament, expresie generală, atitudine (dar şi un factor-surpriză, pentru că adolescenţilor le place imprevizibilul, neaşteptatul).
Alte articole pe aceeaşi temă:
Studii privind avantajele semnalizării digitale în retail şi nu numai
Experienţă imersivă: de la spaţii de artă, până la corporaţii şi retail
Digital Signage: viitorul retail-ului
Sursă foto: freepik.com