Semnalizarea digitală devine din ce în ce mai populară și în industria ospitalității – hoteluri, restaurante, cafenele. În contextul actual, post-pandemic, semnalizarea digitală devine chiar o necesitate.
Alinierea la tendințele tehnologiei digitale, la dinamica sa și la modul în care se adaptează sectoarelor dintre cele mai versatile este un lucru valabil și pentru domeniul HoReCa. Puternic lovit în contextul pandemic, pentru moment se află în fața unei schimbări de atitudine privind alegerile clienților. Creșterea galopantă a prețurilor ne determină să reconfigurăm modul de petrecere a timpului liber și să căutăm alternative potrivite bugetului.
Prin urmare, focusul pe experiența clientului – îmbunătățirea și reevaluarea acesteia – ar trebui să fie regula de bază în crearea conținutului digital. De ce? Pentru că atunci când afișajul digital rulează un conținut structurat în mod inteligent, un conținut personalizat și targetat publicului căruia i se adresează, în mod automat își va exercita cele trei puteri-cheie: informare, implicare, amuzament.
Integrarea display-urilor tactile la intrarea în hoteluri pentru a facilita procesul de check-in și check-out sau, cu alte cuvinte, pentru a reduce timpul de așteptat, lăsându-i pe angajații hotelului să se concentreze pe alte detalii administrative. Iată cum semnalizarea digitală își pune în funcție latura practică! Instalarea unui videowall, pe de altă parte, în zona recepției, dinamizează spațiul și, în același timp, pune la dispoziția turiștilor diferite informații – scurte curiozități despre povestea locului, imagini cu personalități care au trecut pe acolo, prognoza vremii în perioada următoare, atracții locale, adrese de folos pentru perioada vacanței etc.
Meniurile digitale în baruri și restaurante sunt un instrument excelent pentru a face cunoscut un loc sau pentru a-i plusa notorietatea. Oferă independență în plasarea comenzilor, posibilitatea de a alege personalizat (în cazul în care există alergii la anumite ingrediente), dar și în funcție de oferte. Din nou, modul în care este gândit și creat conținutul joacă un rol esențial. Pentru că în ziua de azi se pune preț pe alimentația sănătoasă, meniurile digitale ar putea fi structurate și în forma următoare – afișarea ingredientelor folosite, precizarea provenienței lor, numărul de calorii conținute sau alte detalii care ne ajută să alegem cât mai ușor ceea ce ne dorim și ceea ce avem nevoie.
Amplasarea dispozitivelor de tip Market-r în cafenele. Creat de la zero de echipa iTotem Digital Signage, dispozitivul se poate preta la tot felul de spații, iar conținutul, adapta la profilul clientului. Știm cu toții ce ne dorim când mergem la o cafenea, ce tipuri de băuturi preferăm. Dar nimic nu ne oprește să încercăm experiențe noi, mai ales atunci când acestea sunt amuzante și interactive. Un quizz inserat în conținutul dispozitivului ne deschide portițe spre amuzament și întreține starea de bine. Sau, de ce nu, un joc interactiv cu premii. Experiență îmbogățită garantată! Dacă dorești să afli mai multe despre Market-r, intră pe pagina destinată acestuia sau vino în showroom-ul iTotem pentru a povesti mai multe despre felul în care semnalizarea digitală îți poate duce afacerea la un alt nivel.