Este cunoscută versatilitatea soluţiilor de digital signage, faptul că pot fi implementate în spaţii dintre cele mai diferite. Saloanele de înfrumuseţare se pot reinventa prin adoptarea tehnologiei digitale. Un video wall amplasat într-o zonă-cheie din spaţiul respectiv îl redefineşte şi îi dă un aer ultra modern. Şi atât timp cât conţinutul dă tonul atmosferei, iată câteva idei prin care schimbarea de imagine nu se aplică doar clienţilor, ci şi saloanelor:
Afişarea serviciilor şi a preţurilor
Afişarea serviciilor şi a preţurilor reprezintă un conţinut prioritar pentru consumatori. Cunoscând aceste detalii, bugetul poate fi organizat, iar aşteptările profilate. Cu cât serviciile sunt mai adaptate nevoilor clienţilor, cu atât ele vor avea mai mult succes de achiziţionare.
Clipuri scurte cu prezentarea produselor
Cum multe saloane de înfrumuseţare au în interior şi produse de îngrijire pentru corp şi podoaba capilară, includerea lor în conţinutul media afişat pe display-uri reprezintă un avantaj major. Foarte important este modul de prezentare: sub formă de clipuri scurte, în care sunt descrise caracteristicile importante, cât şi cărui tip de păr/ piele/ ten li se adresează, vor atrage atenţia şi, mai mult de-atât, timpul pe care l-am petrece dacă am citi informaţiile despre fiecare produs, în varianta la raft, s-ar reduce.
Imagini cu diverse coafuri/ stilizări ale părului
De multe ori ne dorim o schimbare, însă nu ştim exact ce. Cum o imagine face cât o mie de cuvinte, este util un reper, un punct de ajutor. Realizarea unui catalog dinamic, cu tunsori/ coafuri cât mai variate, prezentat pe un display, este util atât clienţilor, cât şi hairstylistului. O altă idee ar fi şi inserarea unui portofoliu cu tipurile de tunsori deja realizate în salonul respectiv (există saloane care deţin şi studio foto, iată un alt detaliu care poate fi evidenţiat în conţinutul de pe display-uri).
Ponturi de la hairstylişti
Sfaturile oferite de hairstylişti au autoritate şi inspiră încredere. De la recomandări de tunsori care avantajează fizionomiile clienţilor, până la culori în funcţie de pigmentul pielii sau ce să nu facem/evităm legat de îngrijirea părului, orice sugestie venită de la un profesionist este binevenită. Înregistrări scurte, de impact, urcate în conţinutul media aduc un plus de valoare întregului afişaj electronic.
Fotografii ale clienţilor, de pe Instagram
În măsura în care clienţii sunt de acord, ar putea share-ui noua lor tunsoare pe Instagram, folosind un anumit hashtag, şi urcată apoi în conţinutul de pe display-uri.