Scroll to top

Display-uri vs panouri din plută sau table de scris: de ce câştigă afişajul electronic


Digital Signage

Aţi văzut vreodată un panou de plută încărcat până la refuz cu post-it-uri, astfel încât informaţiile importante să nu mai fie vizibile? Sau o tablă, cu text scris de mână, imposibil de citit? Afişajul tradiţional îngreunează de multe ori comunicarea vizuală. Afişajul electronic, însă, vine la pachet cu numeroase avantaje.

Mesajele digitale îmbunătăţesc modul de a transmite o informaţie, indiferent de categoria căreia i se adresează – clienţi, oaspeţi, angajaţi. Conţinutul media rulat pe display-uri are beneficii din mai multe perspective. Cei de la NoviSign ne oferă câteva ponturi pentru o distribuire cât mai eficientă a conţinutului media pe display-uri:

– Rulaţi noutăţi/ ştiri din domenii variate, update-uri şi informaţii la zi!
– Includeţi în conţinut alerte privind traficul local, programe de evenimente, feed-uri de website-uri!
– Evitaţi să printaţi sau să scrieţi de mână actualizările privind compania!
– Mulţumiţi-le vizitatorilor şi păstraţi vie comunicarea cu angajaţii!

Care sunt, mai exact, beneficiile mesajelor digitale rulate pe display-uri sau, cu alte cuvinte, a soluţiilor de digital signage
Afişajul electronic presupune, în primul rând, conţinut relevant – individualizat, cât şi general. Una dintre diferenţele de bază dintre afişajul tradiţional şi cel digital constă în gradul de flexibilitate (personalizarea conţinutului şi posibilitatea de a fi rapid actualizat/ şters/ înlocuit). Alături de modurile convenţionale de notificări, pot fi adăugate informaţii live/ în timp real din social media – Twitter, Instagram, Facebook etc.

Iată, mai jos, şi alte avantaje:
– presetarea slide-urilor şi a template-urilor pentru anumite zile şi momente ale zilei;
– posibilitatea actualizărilor de la distanţă şi gestionarea conţinutului de pe laptop sau computer;
– realizarea update-urilor nu doar pentru un display, ci pentru mai multe (din acelaşi loc sau din locuri diferite);
– configurarea conturilor de sub-utilizatori pentru a eficientiza gestionarea conţinutului.

Pentru a pune la punct o reţea de semnalizare digitală, ai nevoie de un display (sau mai multe, după caz), un media player şi un software. Soluţiile de digital signage sunt versatile, putând fi implementate în medii dintre cele mai diferite şi adaptate unor domenii variate. Dacă vrei să afli mai multe despre digital signage, te aşteptăm în showroomul iTotem pentru o consultație gratuită!

Articole pe aceeaşi temă, care te-ar putea inspira:
Digital signage şi saloanele de înfrumuseţare: cum dai un look nou afacerii tale
Soluţii de digital signage pentru gelaterii
7 aspecte de avut în vedere când achiziţionăm un videowall