Scroll to top

Ghid pentru realizarea conținutului Digital Signage


Digital Signage

Digital Signage are ca scop atragerea atenției audienței, pentru a îndeplini toate acțiunile pe care mesajul dumneavoastră le cere (un apelul către acțiune).

Totem plasat in mall

Totem digital

Aveți nevoie de o comunicare, respectiv un conținut potrivit pentru a atrage atenția oamenilor. Dar cuvântul „conținut” poate însemna mai multe lucruri – ar putea fi text cu imagini, video, conținut interactiv, mobil, sursă generată intern sau ca parte a unei campanii centralizate. Puteți utiliza diferite tipuri de conținut pentru a măsura eficacitatea campaniilor Digital Signage, menținând în același timp atenția telespectatorilor.

Doriți să atrageți atenția oamenilor – studii după studii arată că angajații care sunt implicați lucrează mai mult și mai greu; elevii care sunt implicați au mai mult succes din punct de vedere academic; și chiar publicul raportează experiențe și atitudini pozitive față de o marcă atunci când sunt atrași de aceasta. Ce contează este faptul că doriți ca oamenii să simtă că fac parte din povestea și acțiunile dumneavoastră. Și nu există nici un instrument mai puternic decât Digital Signage.

Cu o gamă variată de opțiuni și instrumente disponibile, ar putea părea o sarcină descurajantă de a afla ce tip de conținut este relevant pentru o anumită comunicare. Citiți materialele noastre informative de Digital Signage care analizează diferite tipuri de conținut. Aceste sfaturi practice vă ajută să realizați texte, imagini, video și fluxuri convingătoare pentru Digital Signage.

Sursa: digitalsignagetoday.com