Interviu cu Roxana Ștefan – Negulescu, Business Unit Manager – NAOS SKIN CARE ROMÂNIA SRL, brandurile Bioderma & Institut Esthederm.
Bioderma, parte a grupului Naos Skin Care Romania, se aliniază trendurilor digitale şi include din nou tehnologia în procesul de informare a clienţilor. Noile dispozitive de citire a ingredientelor ajută consumatorii să afle, direct la raft, toate informaţiile despre produsele din portofoliu. Prin simpla scanare a codului QR, cumpărătorii descoperă detalii despre ingrediente, formule, dar şi brevetele produselor dermatocosmetice.
Roxana Ștefan-Negulescu, Business Unit Manager, ne-a spus mai multe despre aceste dispozitive şi despre planurile Companiei NAOS privind implementarea soluţiilor de digital signage în viitorul apropiat.
Ce aduc nou aceste dispozitive, comparativ cu modurile tradiţionale de afişare a informaţiilor? Cum ajută ele consumatorul de rând?
Faţă de POSM-urile folosite în mod tradiţional în comunicarea la raft – gen wobbler sau shelf talker – acest dispozitiv vine cu prezentarea informaţiei sub forme moderne – de la imagine, video, text dinamic până la un mix între acestea. Prin utilizarea lui, cumpărătorul este stimulat să interacționeze cu produsul, să îl cerceteze, să afle mai multe informaţii pe ecran. Scanând codul QR de pe produsele noastre, are posibilitatea să verifice informații importante despre ingredientele și brevetele noastre.
Ce se întâmplă, practic, după scanarea codului QR?
După scanarea codului QR, clientul este direcţionat spre platforma www.Ask-NAOS.ro. Ideea acestor dispozitive face parte, astfel, dintr-o campanie de comunicare mai amplă, „Ask Naos“, iniţiată recent de NAOS International, din care fac parte şi brandurile Bioderma si Institut Esthederm. Este prima platformă digitală care te ajută să decodifici ingredientele şi formulele tuturor produselor. Pentru că în ultimii ani atenţia noastră faţă de ceea ce consumăm a crescut semnificativ – şi este normal să se întâmple aşa, deoarece numai având acces la informaţii putem face cea mai bună alegere pentru sănătatea noastră –am oferit, în premieră, transparenţă totală privind ingredientele şi brevetele folosite prin lansarea acestei platforme.

Dispozitiv de citire a ingredientelor
Cum a decurs colaborarea cu iTotem?
Parteneriatul cu iTotem are deja un istoric. De-a lungul timpului am creat împreună instrumente de semnalistică inovatoare. Pentru acest proiect iTotem ne-a propus aceste display-uri de citire a ingredientelor pentru a face informaţia cât mai cunoscută şi accesibilă consumatorului. Am plasat aceste display-uri la rafturile Bioderma din Farmacia Tei şi magazinele Bebe Tei din cele cinci locaţii: Plaza România, Barbu Văcărescu, Sun Plaza, mall Vitan, Vivo Constanţa.
Care a fost feedback-ul primit până acum?
Feedback-urile au venit într-un timp mai scurt decât ne aşteptam, dovadă că oamenii sunt interesaţi cu adevărat de ceea ce cumpără – de la formule, până la ingredientele şi brevetele produselor dermatocosmetice. Dar, mai ales, oamenii preferă comunicarea modernă, cât mai rapidă, adică ceea ce le oferă tocmai utilizarea acestor dispozitive plasate la rafturile Bioderma.
Care sunt planurile Companiei privind implementarea soluţiilor de digital signage în viitor?
Nu vrem să ne oprim aici. Ne propunem să implementăm soluţii de digital signage în toate locaţiile Tei şi Bebe Tei şi, în viitor, să extindem proiectul la nivel naţional. Verificarea ingredientelor produselor nu mai este un trend, face parte din stilul nostru de viaţă; de aceea consider că este esenţial ca fiecare dintre noi să aibă acces la informaţiile de care are nevoie, atunci când are nevoie, pentru a face cele mai bune alegeri pentru sănătate, în general.