Scroll to top

Raport Digital Signage și tendințe în 2019


Digital Signage

Toată lumea dorește să știe care va fi următoarea mare inovație în 2019. Deși este imposibil să previzionăm viitorul cu o certitudine de 100%, raportul 2019 Digital Signage Future Trends oferă informații esențiale despre piață pentru a ajuta utilizatorii finali și vânzătorii să obțină o previziune din punct de vedere al implementării și tehnologiilor viitoare.

Unele dintre aceste tendințe includ:

  • Un număr tot mai mare de implementări.
  • O mai bună analiză.
  • Hardware mai robust

Creșterea numărului de implementări

Raportul a adunat date de la 464 utilizatori finali din mai multe domenii, inclusiv școli, comercianți, restaurante și altele. Aceste date transmit informații despre planurile de viitor și modul în care aceștia utilizează Digital Signage.
Sondajul arătată că utilizatorii finali au implementat deja sau intenționează să implementeze Digital signage în 2019. S-a constatat că:

  • 54% din restaurante planifică să implementeze Digital Signage în mai multe locații.
  • 40% dintre comercianții intenționează să implementeze în viitor Digital Signage.
  • 63% dintre bănci au implementat sau intenționează să le implementeze Digital Signage.
  • 69% dintre utilizatorii finali vor monta mai multe ecrane în 2019.

Analizele îi ajută pe acești utilizatori finali pe perioada implementării Digital Signage în 2019.

Monitoare de digital signage în Farmacia Tei Constanţa

Soluţia iTotem de implementare a monitoarelor digital signage la casele de marcat din Farmacia Tei (CT)

O mai bună analiză

În acest moment este dificil pentru utilizatorii finali să măsoare cu exactitate impactul real al publicității prin Digital Signage. Această problemă dispare încet, deoarece analizele devin din ce în ce mai elocvente.

„Senzorii de proximitate și aparatele de fotografiat cu recunoașterea feței pot măsura exact dacă o persoană se află în raza de acțiune și dacă acea persoană se uită la produsul țintă”, a declarat Matthias Woggan, CEO, eyefactive, în articolul său pentru raportul 2019 Digital Signage Future Trends. „Algoritmii moderni sunt chiar capabili să detecteze parametrii cum ar fi vârsta, sexul și starea de spirit, analizând expresiile faciale pe camera video.”
Woggan a subliniat de asemenea modul în care ecranele interactive pot măsura locul unde ating clienții ecranul, iar utilizatorii finali pot ajusta conținutul pe baza acelor informații.
Utilizatorii finali pot analiza cu ajutorul inteligenței artificiale datele istorice ale clienților pentru a oferi astfel un conținut mai eficient și personalizat.
„Camerele de recunoaștere a feței permit ecranelor să recunoască un client, să-l salute și să-i sugereze produse sau servicii bazate pe istoricul achizițiilor. Alternativ, inteligența artificială poate analiza aspectul unui client și poate promova produsele pe baza vârstei, a ceea ce poartă sau a altor factori „, a declarat Ben Telford, copywriter, Armagard, în articolul său pentru Raportul 2019 Digital Signage Future Trends. „Această tehnologie permite mutarea Digital Signage dintr-un mediu pasiv într-o experiență personalizată – precum ecranele tactile din ultimii ani, dar într-un mod mult mai individual”.

Hardware mai robust

Programele de analiză se dezvoltă odată cu hardware-ul Digital Signage. Experții din industrie au oferit câteva informații esențiale despre tendințele hardware:

  • Un număr tot mai mare de ecrane direct-view LED în spațiile comerciale.
  • Gradul mare de siguranță a rețelelor de Digital Signage.
  • Tehnologia mini / micro LED oferă rezoluții mai bune.
  • Ecranele în aer liber vor deveni mai mari.
  • Scăderea prețurilor va ajuta școlile să ofere mai multe ecrane Digital Signage.

Pentru utilizatori este important ca hardware-ul să devină tot mai inteligent și mai ieftin.

Sursa: digitalsignagetoday.com