Scroll to top

Soluţii de digital signage pentru cafenele


Digital Signage

Vestea că de la 1 septembrie se deschid restaurantele, cafenelele, cinematografele şi teatrele este o bucurie uriaşă în contextul sumbru al unei pandemii care ne-a modificat radical viaţa socială.

Trecând peste aspectul emoţional al acestei noutăţi – da, avem nevoie să mergem la teatru, la film, în cafenele şi, din când în când să luăm masa la restaurant! – este interesant de analizat cum anume ar putea fi atraşi consumatorii prin intermediul soluţiilor de digital signage, dar mai ales cum ar putea ele revitaliza spaţiul respectiv.

În toată această perioadă de restricţii, obiceiurile consumatorilor s-au reconfigurat – ne-am obişnuit să nu mai mergem la cinema, teatru, cafenea, restaurant, ne-am format noi tabieturi şi tot ceea ce dorim este să regăsim siguranţa şi confortul de acasă şi în spaţiul public.

Misiunea spaţiului public este destul de provocatoare: recâştigarea clienţilor se face nu doar prin produse, ci şi prin modul de prezentare, mai exact, prin modul modern, aliniat trendurilor din digital signage. Cei de la NoviSign au alcătuit o listă cu motivele pentru care panourile digitale ar trebui să se regăsească într-o cafenea. Ne-am oprit la cele mai importante dintre ele:

  • sunt mai uşor şi mai plăcut ochiului de parcurs (atrag atenţia prin template-urile HD, care pot fi actualizate cu uşurinţă);
  • se câştigă timp (înlocuiesc metoda tradiţională de scriere manuală a unui meniu, de actualizare a preţurilor ori a ofertelor);
  • control sporit (când afacerea este extinsă la mai multe adrese, în mai multe puncte, actualizările se pot face în acelaşi timp, pentru toate locurile, de oriunde te-ai afla);
  • posibilitatea programării (conţinutul media se poate programa pentru a-l reda automat la orele de vârf ale traficului);
  • promovarea produselor noi (prin clipuri scurte, atrăgătoare şi de impact).

Mai mult de-atât, panourile digitale cu produsele din cafeneaua respectivă generează o atmosferă modern în încăpere, ajută la creşterea vânzărilor şi îmbunătăţesc imaginea afacerii. Specialiştii NoviSign vin şi cu sugestii privind conceptul meniului, cum ar putea fi pus în valoare:

  • Vindeţi mai multe tipuri de băuturi, ceaiuri noi şi includeţi oferte pe o anumită perioadă de timp!
  • Stabiliţi promoţii zilnice şi un program de happy hour!
  • Plasaţi panourile digitale în zonele de aşteptare!
  • Evidenţiaţi noutăţile din meniu!
  • Oferiţi şi produse care se pot asocia cu ceaiuri, băuturi, cafea etc!
  • Creaţi un sentiment de comunitate şi promovaţi evenimentele locale!