Asociem în mod automat cuvântul „vară“ cu „îngheţata“. Când afară este cald, un dulce răcoritor este tot ce avem nevoie. Aţi fi tentaţi să credeţi că o gelaterie este, prin natura produselor comercializate, suficient de atrăgătoare şi că, prin urmare, soluţiile de digital signage nu şi-ar găsi locul în acest domeniu. Greşit. Niciodată îngheţata nu a fost o sursă mai bună de inspiraţie.
Meniurile digitale cu sortimente de îngheţată nu doar atrag, ci şi deschid apetitul. Prezentate într-o manieră apetisantă, cu imagini de calitate, viu colorate şi cu text vizibil şi convingător, întotdeauna vom fi tentaţi să încercăm şi alte arome.
În conţinutul media pot fi incluse, în afară de portofoliul de produse ale gelateriei respective, video-uri scurte în care sunt prezentate ingredientele, provenienţa lor, modul de preparare. O categorie aparte ar putea fi sugestiile de combinaţie între diferitele topuri şi aromele de îngheţată. Îngheţata cea mai populară – tema poate fi organizată săptămânal – merită să fie evidenţiată printr-o fotografie inclusă în meniul digital.
Dispunerea display-urilor în zona de sus a gelateriei, la un nivel mai înalt decât al ochilor, este varianta clasică – pot fi văzute bine de la distanţă şi, în plus, ecranele sunt accesibile unui număr mai mare de consumatori -, însă, în cazul acestui produs, îngheţata, display-urile poziţionate la nivelul ochilor, asta însemnând la o distanţă mai mică între privire şi ecran, îi dau dulcelui răcoritor o „aură“ irezistibilă.
Rezumând, conţinutul digital, într-o gelaterie, ar putea include:
- imagini cât mai variate, cu tipuri diferite de îngheţată (calitatea imaginilor, din punct de vedere fotografic, este esenţială, preferabile fiind prim-planurile şi focusul pe detalii);
- combinarea de produse din mai multe categorii (sucuri, freşuri, ape cu arome diverse, ceaiuri reci), evidenţiind produsul specific locului (însă, atenţie!, meniul nu trebuie să fie prea încărcat pentru a nu obosi privirea şi mai ales pentru a nu îngreuna alegerea);
- video-uri scurte, care să aducă informaţii utile, completând şi susţinând portofoliul de produse;
- ofertele/ promoţiile săptămânii (pot fi făcute şi în funcţie de oră, desigur).
Vrei să ştii mai multe despre meniurile digitale? Citeşte şi: „Impactul ecranelor cu meniuri digitale asupra consumatorilor din restaurant“
Iar dacă îţi doreşti să afli ce presupun soluţiile de digital signage şi în ce fel se pretează la o afacere anume, te aşteptăm în showroom-ul iTotem!
Foto: novisign.com