În urma unui studiu de piață, realizat la nivel global de ResearchAndMarkets.com pentru următorii 8 ani (2022-2030), domeniul sănătății și domeniul transportului public sunt principalele sectoare care înregistrează o creștere a cererii de soluții personalizate de digital signage.
Investițiile în semnalizarea digitală, în perioada următoare, se anunță destul de dinamice și de versatile – ecranele transparente fac cu ochiul marilor investitori, segmentul software se dezvoltă din ce în ce mai mult, conform noilor tendințe, iar bugetele destinate conținutului vor avea în vedere, cu predilecție, factorul interactiv.
Mai mult, se preconizează că investițiile vor atinge suma de 45, 33 miliarde de dolari până în 2030 și se așteaptă, de asemenea, să asistăm la o rată anuală compusă de creștere (CAGR) de 7.7%. Conform financialmarket.ro, prin CAGR se înțelege „rata medie anuală de creștere a unei investiții într-o perioadă determinată de timp, mai mare de un an“.n an.
Câteva puncte principale din raportul privind tendințele digital signage:
- semnalizarea digitală cu LED-uri a dominat piața globală în 2021 și a reprezentat cea mai mare parte a veniturilor datorită imaginii de înaltă calitate pe care acest tip de ecrane îl oferă;
- sectorul sănătății prezintă un potențial semnificativ privind investițiile în digital signage atât timp cât spitalele, din ce în ce mai multe, au adoptat soluțiile de digital signage (exemple:
- display-uri cu informații importante despre programare sau înregistrare, noutăți despre anumite aspecte din spital, recomandări făcute de medici pentru îmbunătățirea stării de sănătate);
- se preconizează că segmentul ecranelor de afișaj cu LED transparente va lua amploare datorită eficienței din punct de vedere energetic;
- se apreciază că aplicațiile interactive pentru kiosk-uri și alte produse utilizate în digital signage vor stimula creșterea segmentului de software;
- studiul sugerează că investițiile vor lua amploare în domeniul retail și al transporturilor, deoarece integrarea soluțiilor digitale în imaginea lor, până acum, a dus la creșterea vânzărilor.
Din păcate, în România, pașii sunt încă timizi privind investițiile în digital signage. Domeniul farmaceutic, segmentul retail și al restaurantelor (în special fast-food) par dintre cele mai deschise la acest tip de marketing digital. Este nevoie de o diversificare a conținutului, pentru a atrage audiența, dar mai ales pentru a asocia display-urilor și alte funcții în afară de cea comercială.
Dacă vrei să înțelegi mai bine ce presupune semnalizarea digitală și cum ți-ar putea ajuta afacerea, te așteptăm să ne faci o vizită în showroom-ul nostru.
Mai multe detalii despre studiul de piață realizat la nivel global, găsiți pe pagina oficială – www.researchandmarkets.com