Scroll to top

Tehnologia Digital Signage în prezentările de modă


Digital Signage

Tehnologia digital signage dă o nouă dimensiune prezentărilor de modă. A fi inspirat în industria fashion înseamnă mai mult decât a livra produse vestimentare originale. Înseamnă și a ști să profiți de noile metode de promovare – în cazul de față, tehnologia digitală – pentru a-ți pune în valoare creațiile. Avantajele sunt multiple, iar rezultatele memorabile. Versace și Balenciaga sunt două exemple de branduri care au făcut acest lucru.

Călătorie virtuală printr-un tunel uriaș realizat din panouri cu leduri

Demna Gvasalia, directorul de creație al Casei Balenciaga, a adus o gură de aer proaspăt brandului încă de la numirea sa în noua funcție. Rolul lui a fost nu doar să să se ocupe creativ de colecții, ci și de imaginea Casei. Pentru prezentarea colecției primăvară-vară din 2019, Paris, a colaborat cu Jon Rafman în privința formatului pe care avea să-l ia show-ul de modă – realizarea unui tunel cu panouri cu leduri, al cărui efect este de a te transporta în realitatea virtuală. În mijlocul tunelului, așa cum veți vedea în linkul de mai jos, se află podiumul pe care defilează modelele.
Ideea a dat o energie nouă prezentării și a pus în valoare conceptul colecției. De-a lungul spectacolului, luminile explodează, iau diverse forme, dau viață unei experiențe electrizante, și traduc supraîncărcarea mentală a generației de azi. Atmosfera a fost atât de provocatoare, încât a distras, de multe ori, atenția de la hainele prezentate pe podium.

Display spectaculos pe care rulează psihedelic imaginile-simbol ale Casei de modă Versace

Versace a fost dintotdeauna sinonim cu încrederea în sine și libertatea de expresie. Prin colecția toamnă-iarnă 2020, Donatella Versace continuă să transmită aceste semne de identitate ale brandului – a adus pe aceeași scenă colecția pentru femei și colecția pentru bărbați. Dar nu e doar atât. Ca și în cazul brandului Balenciaga, Versace a mizat enorm și pe forma în care a îmbrăcat mesajul, mai exact, includerea tehnologiei digitale în spectacol. Astfel că modelele defilează având în fundal un display enorm pe care rulează psihedelic imaginile-simbol ale Casei.

Aceste două exemple sunt o dovadă în plus că soluțiile de digital signage nu au limite și că pot fi integrate în cele mai versatile industrii. Ba chiar concurează cu industriile însele.