Integrarea soluţiilor de digital signage în aeroporturi nu mai reprezintă o noutate. Însă felul în care reuşesc să transforme un spaţiu aglomerat, de trecere dintr-un punct în altul până la urmă, continuă să uimească.
Totemurile digitale îşi dovedesc eficienţa în spaţii dintre cele mai diferite şi cu utilităţi dintre cele mai variate. Dacă totemurile digitale mobile au fost soluţia perfectă pentru magazinele Bebe Tei, totemul cu patru feţe, pe care rulează imagini simbol din cultura rusă, a fost opţiunea ideală pentru aeroportul Sheremetyevo (SVO) din Moscova.
Intenţia de a moderniza acest aeroport internaţional a prins contur încă dinaintea Cupei Mondiale FIFA (2018). Punctul forte al proiectului a constat în construirea unui nou terminal, Terminal B, în locul vechiul Terminal 1. Acum 2 ani, se preconiza că prin acest Terminal vor fi trecut, până în 2024, 52 de milioane de pasageri. Chiar dacă anul 2020, din cauza pandemiei, a mai redus din numărul de călători preconizat, Aeroportul continuă să uimească prin modernizările care i se aduc prin tehnologia digital signage.
Cei care au asigurat serviciile de digital signage sunt LG Business Solutions şi, de la începutul proiectului până în prezent, au furnizat display-uri cu informaţii despre zboruri, instalaţii de artă şi alte servicii care asigură o experienţă bogată pasagerilor din momentul în care sosesc aici şi până la plecare. Recent însă, au completat designul avangardist al locului cu un nou proiect, un proiect pe care Ludmila Ignatova, GM Tegrus (LG), îl numeşte într-un comunicat de presă, „cea mai mare şi mai impresionantă instalaţie de digital signage din industria transportului rusesc“.
Este vorba de un totem digital cu display-uri LED, cu patru feţe şi până la 1000 de puncte de luminozitate. Conţinutul media oferă informaţii culturale din istoria Rusei, turnuri cu ceas animate, dar şi publicitate. Totemul are un cadru personalizat, cu sistem de răcire încorporat, şi este proiectat astfel încât să nu existe spaţii vizibile între unităţile LED, pentru a crea o unitate între cele patru feţe ale ecranului. Rămâne de departe „piesa“ cea mai voluminoasă din tot ce înseamnă digital signage în acest aeroport. Iar faptul că se „întinde“ pe două etaje şi este plasat lângă scările rulante, îi asigură în mod garantat un impact vizual puternic asupra trecătorilor.