Scroll to top

Un mall devine destinaţie turistică prin digital signage


Digital Signage

Într-un timp foarte scurt, un spaţiu comercial celebru din America a devenit o destinaţie turistică. Serviciile pe care le pune la dispoziţie publicului au fost valorificate printr-o impresionantă reţea de digital signage.

Mall-ul „American Dream“, din New Jersey, Statele Unite, îşi justifică numele: se întinde pe o suprafaţă de 3 milioane de metri pătraţi şi găzduieşte, în afară de magazine, o pârtie de schi, un waterpark, un acvariu şi un parc tematic. Iată însă că „visul american“ s-a aliniat noii tehnologii şi a inclus digital signage-ul în noul mod de promovare şi valorificare a serviciilor pe care le oferă.

Chiar dacă pandemia le-a închis porţile câteva luni, anul trecut, redeschiderea a marcat un pas important în reinventarea acestui loc: vizitatorii au fost întâmpinaţi cu display-uri impresionante, viu colorate, cu imagini tentante şi clipuri de prezentare a serviciilor din interior.

Cei de la retailcustomerexperience.com fac un rezumat al proiectului:

  • s-au folosit display-uri outdoor, pe care rulează promo-uri cu principalele atracţii: acvariul, centrul Lego Land Discovery, pârtia de schi şi parcul pentru snowboard;
  • feedback pozitiv din partea clienţilor (accentul fiind pus pe latura imersivă a proiectului, oportunitatea interacţiunii);
  • reţeaua include două sute de display-uri outdoor şi două sute de display-uri indoor;
  • ecranele exterioare sunt montate astfel încât să fie vizibile în special dinspre zonele cu trafic intens;
  • Bob Johns, fondatorul şi preşedintele Boldsite Media, care s-a ocupat de implementarea soluţiilor de digital signage alături de Infuse Digital, afirmă că, după finalizarea acestui proiect, „nici nu a mai numit American Dream <<mall>>, ci destinaţie“;
  • dimensiunea mall-ului a inspirat şi nevoia de a amplasa kiosk-uri de orientare pentru a ajuta clienţii să se deplaseze mai uşor dintr-un punct în altul;
  • ecranele de la parter se întind pe două secţiuni şi, puse laolaltă, au o înălţime de aproape 4 metri şi o lungime de 32 de metri;
  • în afară de display-uri, hard-uri, sisteme de prindere, s-a investit în kilometri de fibră optică.

American Dream este mall-ul care ne arată că tehnologia digital signage „lucrează“ în favoarea afacerilor, mici sau mari, şi că deschiderea spre nou este un pas înainte.